Add meg a kifejezést

Általános Szerződési Feltételek

A webáruházat a Janatex Kft. üzemelteti. Székhelyünk: 8227 Felsőörs, Fenyves u. 39. Székhelyünkön kereskedelmi tevékenység nem folyik.

Ügyfélszolgálatunk e-mailen az s.zs.anna@nankadesign.hu címen, telefonon pedig +36 (30) 4141252 számon munkanapokon 10-14 óráig érhető el.

A honlapon szereplő termékek köre:

A Nanka Design által tervezett párnák, falvédők, gyermek ágytakarók, apróbb lakásdekorációs termékek, valamint designer textilek.

Regisztráció

A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, ám érdemes megtenni, mert a későbbiek során a vásárlási kényelmet szolgálja. Regisztrált vásárlóként gyorsabban és egyszerűbben vásárolhatsz nálunk, nyomon követheted rendeléseid állapotát, valamint igénybe veheted a regisztrált vásárlóink számára időnként adott akciós vásárlási lehetőségeket. A regisztrációnál csak a legszükségesebb adatokat kell megadni, adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át. Kérjük, figyelj az adatok pontos megadására!

Vásárlás menete

  1. A megvásárolni kívánt termékeket helyezd a kosárba.
  2. Ha minden termék a kívánt mennyiségben a kosárban van, a Tovább a pénztárhoz gombra kell kattintani. Itt a szállítási és számlázási adatok megadására van lehetőség.
  3. Szállítási mód kiválasztása. Amennyiben személyes átvételt szeretnél, a Megjegyzés rovatban tüntesd fel igényedet.
  4. Fizetési mód kiválasztása.
  5. Az adatok megadását követően a Rendelés elküldése gombra kattintva tudod elküldeni megrendelésedet. Figyelem! A rendelés elküldése a vásárlóra nézve fizetési kötelezettséggel jár!
  6. A megrendelés elküldését követően automatikus e-mail visszaigazolást küld a rendszer.

Árak

A webáruházban megadott árak bruttó árak, melyek 0 % áfát tartalmaznak (AAM – alanyi adómentes), a szállítási költséget azonban nem tartalmazzák. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási Feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A weboldalon található információk pontosságával kapcsolatosan kizárja a szolgáltató a felelősségét azon esetekben, amikor nyilvánvalóan szám, vagy betűelírás vagy ehhez hasonló körülmény áll fenn (pl. irreálisan alacsony ár, még akciók esetében is).

Rendelések feldolgozása

A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. A rendelések feldolgozását 1 munkanapon belül megkezdjük.

A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ekkor jön létre a távollévők között kötött szerződés.

Fizetési módok

Készpénzes fizetés: személyes átvétel esetén választható. Figyelem! Az utánvétes fizetésnek 330,- Ft költsége van!

Banki átutalás: személyes átvétel és házhozszállítás esetén választható. Az utaláshoz szükséges minden információt a rendelés-visszaigazolás tartalmaz.

PayPal: házhozszállítás esetén választható.


Choose PayPal Today

Szállítási információ

A megrendelt termékeket DPD futárszolgálattal szállítjuk házhoz.

A szállítási díj Magyarország területén egységesen 1040,-Ft, 20.000 Ft-os rendelési összeghatár felett a szállítás díjmentes.

Ha külföldre kéred a szállítást, vedd fel velünk a kapcsolatot az s.zs.anna@nankadesign.hu e-mail címen.

Lehetőség van személyes átvételre is, előre egyeztetett időpontban a webáruházat üzemeltető Janatex Kft. székhelyén.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződéskötés nyelve magyar.

Elállási jog /  Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől indokolás nélkül elállhat, a termék átvételétől számított tizennégy naptári napon belül. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

  1. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
  2. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek,
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
  4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

  1. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, jelezd ezt a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben vagy telefonon. Ehhez segítség:

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni)

Címzett: Janatex Kft.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

Kelt:

A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: s.zs.anna@nankadesign.hu

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a Janatex Kft. címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a megrendelőt terheli!

A csomag Janatex Kft.-hez történő beérkezését követően, kamerával rögzítjük a csomag kibontását, illetve a visszaküldött termék megvizsgálását. Erre az esetlegesen felmerülő félreértések elkerülése érdekében van szükség (pl. hiányos vagy sérült csomag esetén.)

Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Hivatkozva a fenti tv. 11.§ (1) bekezdésének l) pontjára, kijelentjük, hogy a vásárlót nem illeti meg az elállási jog egyedi termékek megrendelése esetén. Egyedi terméknek minősül az a termék, amely kifejezetten a vásárló igénye, elképzelése alapján készült. Szintén nem illeti meg a vásárlót elállási jog, ha kifejezetten az ő igénye alapján készül kettőnél több darab az adott termékből.

  1. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:
  2. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Janatex Kft. tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal e-mail értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak e-mailben van lehetőséged a rendelés visszamondására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben van lehetőséged, az előtt, hogy értesítenénk a teljesítés megkezdésének tényéről.

Panaszkezelés

Ha úgy érzed, panaszodat nem megfelelően kezeltük, az alábbi békéltető testülethez fordulhatsz:

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Alternatív vitarendezési fórum

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

maradt kerdes

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdésed, észrevételed van, készséggel állunk rendelkezésedre az s.zs.anna@nankadesign.hu címen, telefonon pedig +36 (30) 4141252 számon, munkanapokon 10-14 óráig.