Általános Szerződési Feltételek
A webáruházat a Janatex Kft. üzemelteti. Székhelyünk: 8227 Felsőörs, Fenyves u. 39. Székhelyünkön kereskedelmi tevékenység nem folyik.
Ügyfélszolgálatunk e-mailen az s.zs.anna@nankadesign.hu címen, telefonon pedig +36 (30) 4141252 számon érhető el.
A honlapon szereplő termékek köre:
A Nanka Design által tervezett párnák, falvédők, gyermek ágytakarók, apróbb lakásdekorációs termékek, valamint designer textilek.
Regisztráció
A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, ám érdemes megtenni, mert a későbbiek során a vásárlási kényelmet szolgálja. Regisztrált vásárlóként gyorsabban és egyszerűbben vásárolhatsz nálunk, nyomon követheted rendeléseid állapotát, valamint igénybe veheted a regisztrált vásárlóink számára időnként adott akciós vásárlási lehetőségeket. A regisztrációnál csak a legszükségesebb adatokat kell megadni, adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át. Kérjük, figyelj az adatok pontos megadására!
Vásárlás menete
- A megvásárolni kívánt termékeket helyezd a kosárba.
- Ha minden termék a kívánt mennyiségben a kosárban van, a Tovább a pénztárhoz gombra kell kattintani. Itt a szállítási és számlázási adatok megadására van lehetőség.
- Szállítási mód kiválasztása. Amennyiben személyes átvételt szeretnél, a Megjegyzés rovatban tüntesd fel igényedet.
- Fizetési mód kiválasztása.
- Az adatok megadását követően a Rendelés elküldése gombra kattintva tudod elküldeni megrendelésedet. Figyelem! A rendelés elküldése a vásárlóra nézve fizetési kötelezettséggel jár!
- A megrendelés elküldését követően automatikus e-mail visszaigazolást küld a rendszer.
Árak
A webáruházban megadott árak bruttó árak, melyek 27 % áfát tartalmaznak, a szállítási költséget azonban nem tartalmazzák. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási Feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A weboldalon található információk pontosságával kapcsolatosan kizárja a szolgáltató a felelősségét azon esetekben, amikor nyilvánvalóan szám, vagy betűelírás vagy ehhez hasonló körülmény áll fenn (pl. irreálisan alacsony ár, még akciók esetében is).
Rendelések feldolgozása
A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. A rendelések feldolgozását 1 munkanapon belül megkezdjük.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ekkor jön létre a távollévők között kötött szerződés.
Fizetési módok
Banki átutalás: személyes átvétel és házhozszállítás esetén választható. Az utaláshoz szükséges minden információt a rendelés-visszaigazolás tartalmaz.
PayPal: házhozszállítás esetén választható.
Szállítási információ
A megrendelt termékeket DPD futárszolgálattal szállítjuk házhoz.
A szállítási díj Magyarország területén egységesen 2500,-Ft.
Ha külföldre kéred a szállítást, vedd fel velünk a kapcsolatot az s.zs.anna@nankadesign.hu e-mail címen.
Lehetőség van személyes átvételre is, előre egyeztetett időpontban a webáruházat üzemeltető Janatex Kft. székhelyén.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződéskötés nyelve magyar.
Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől indokolás nélkül elállhat, a termék átvételétől számított tizennégy naptári napon belül. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
- A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
- § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
- a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
- aa) a terméknek,
- ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
- ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
- b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, jelezd ezt a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben vagy telefonon. Ehhez segítség:
Elállási nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni)
Címzett: Janatex Kft.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt:
A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: s.zs.anna@nankadesign.hu
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a Janatex Kft. címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a megrendelőt terheli!
A csomag Janatex Kft.-hez történő beérkezését követően, kamerával rögzítjük a csomag kibontását, illetve a visszaküldött termék megvizsgálását. Erre az esetlegesen felmerülő félreértések elkerülése érdekében van szükség (pl. hiányos vagy sérült csomag esetén.)
Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Hivatkozva a fenti tv. 11.§ (1) bekezdésének l) pontjára, kijelentjük, hogy a vásárlót nem illeti meg az elállási jog egyedi termékek megrendelése esetén. Egyedi terméknek minősül az a termék, amely kifejezetten a vásárló igénye, elképzelése alapján készült. Szintén nem illeti meg a vásárlót elállási jog, ha kifejezetten az ő igénye alapján készül kettőnél több darab az adott termékből.
- A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:
- § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
- c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Janatex Kft. tulajdonában marad.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal e-mail értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak e-mailben van lehetőséged a rendelés visszamondására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben van lehetőséged, az előtt, hogy értesítenénk a teljesítés megkezdésének tényéről.
Panaszkezelés
Ha úgy érzed, panaszodat nem megfelelően kezeltük, az alábbi békéltető testülethez fordulhatsz:
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu
Alternatív vitarendezési fórum
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdésed, észrevételed van, készséggel állunk rendelkezésedre az s.zs.anna@nankadesign.hu címen, telefonon pedig +36 (30) 4141252 számon, munkanapokon 10-14 óráig.